Porzadek na forum

Od dzis koniec z robieniem balaganu
Niech kazdy przeczyta regulamin i nazwy i opisy forow, bo za kazde lamanie regulaminu i pisanie w zlym dziale oraz glupie nazwy tematow tylu: 'problem', 'blad', 'pomocy' itp. bedzie odrazu dawane ostrzezenie - bez cackania sie ;)

Komentarze

Don ma już po prostu dosyć Ctrl+C i Ctrl+V :P
Proponuję zdjąć zasadę niedawania ostów userom poniżej x postów- regulamin dotyczy bezpośrednio każdego!

Juz nie wiem co zrobic aby zmusic userow do szukania a jesli juz chce cos napisac to niech pisze w odpowiednim dziale. Tak ciezko przeczytac opisy ?

Nie my (ekipa) tylko Wy (użytkownicy)...
Znalezienie odpowiedzi na swój problem wcale nie jest niemożliwe jeśli masz chęci. Przez ten czas, jak ktoś Ci odpowie, już znalazłbyś 100 razy odpowiedź na Twój 'problem'. Niestety, użytkownicy nie doceniają ciężkiej pracy ekipy. Wyobraźmy sobie jak wyglądała by praca na tym forum, kiedy ludzie zaczęliby używać wreszcie wyszukiwarki i przede wszystkim umieć przedstawić swój problem w sposób jasny i niebudzący żadnych zastrzeżeń.

Pzdr.

Awatar użytkownika

Z tym trzeba sie zgodzic, nie dawno natrafilem na pare takich samych tematow... a tak byc nie powinno...

Fakt faktem, ze kazdemu moze zdazyc sie wpadka ale bez przesady... uwazam, ze aby zachowac jakas kulture czy tez porzadek na forum powinnismy wspolnie przestrzegac regulaminu i szczegolnie z checia szukac odpowiedzi na dreczacy nas problem ;)

Wiem, ze ja takze mialem podobna sytuacje i od tego czasu staram sie pierw dobrze przeszukac forum zanim napisze jakis temat z pytaniem (niestety czasem mozna cos przeoczyc w szukaniu ^_^'). Uzytkownicy, laczmy sie w czytanie regulaminu xD

(jak beda problemy poproscie kogos aby wam przeczytal glosno i wyraznie na glos xD)

Awatar użytkownika

DonPedro napisał:
Juz nie wiem co zrobic aby zmusic userow do szukania a jesli juz chce cos napisac to niech pisze w odpowiednim dziale. Tak ciezko przeczytac opisy

zawsze będzie ktoś kto tego nie będzie pilnował. podrugie dla mnie problem może dotyczyć działu x a dla moda będzie to dział y. Niekiedy nie jest łatwo określić dobry dział. oczywiście bez przesady działy styl i modufikacje można rozrużnić.

Ja mam inną propozycje. wytypujcie osoby które będą przenosić złe posty w odpowiednie działy. Wtedy będzie porządek. Oczywiście jeśli ktoś przesadzi to dostanie upomnienie.

PS. propozycja nie wynika tylko z powodu 2 ost. na moim koncie.
PS.2 z drugim ost się i tak nie zgadam ale z władzą na tym forum nie wygrasz. :(

przenosze tematy tylko ja nie wiem dlaczego komus jest ciezko napisac od razu tam gdzie trzeba. sa opisy for itp. jak widze temat dotyczacy stylu w dziale z instalacja to powiedzcie sami: czy tak ciezko pomyslec i kapnac sie ze to raczej nie jest dobry dzial na to ? Pol biedy jak taka gafe popelni nowy user.....ale takie rzeczy robia userzy ktorzy na forum sa juz jakis czas a jego tematy byly kilka razy juz przenoszone

Awatar użytkownika

A jak pare miesiecy temu tak robilem to bylo zle ;)

gdzie mogre prosić o pamoc :?: :?:

Awatar użytkownika

:mrgreen:

Awatar użytkownika

RuseK kultury trochę. PAKuS - przeczytaj podpisy działów, a odpowiesz sobie sam na swoje pytanie.

dz[url]ki e i biorę się do dzytania

Awatar użytkownika

Przeszukanie wszystkich tematow po uzyciu Szukaj i tak nie daje rezultatu, problem raczej jest w formułowaniu tematu, kazdy nazywa jak chce. Raczej trzeba sie skupic na wymuszeniu dokladnego i tresciwego formulowania problemu niz tego co proponujesz DonPedro. Przekopanie sie przez wszystkie rezultaty o tresci "mam problem z forum" bo takie nadal wystepują, zajmuje pare godzin. Chyba jasne ze pytanie laduje u ludzi ktorzy siedza w tym na codzien.

Uwielbiam teksty administracji sfrustrowanej nowymi użytkownikami, którzy zadają pytanie nie tam, gdzie wg jakieś ciężko zaszyfrowanego schematu myślowego powinny się znaleźć...

Skoro ktoś jest zmęczony odpowiadaniem na pytanie - powinien zrobić albo taki FAQ, w którym w języku naturalnym zadane pytanie da odpowiedź, albo zwyczajnie nie odpowiadać... zaś skoro "wie" że już dana odpowiedź padła - wystarczy zlinkować do niej.

Ja mam dwa pytania i je po prostu zadam, tam, gdzie wydaje się, że powinny trafić, ale nieco mnie zmroziło, gdy chcąc poświęcić 5 minut na zapoznanie się z forum nie do końca mogłem się zorientować gdzie te pytanie postawić, a za to przeczytałem gromy pod adresem tych, którzy niebacznie zrobią coś nie tak... wrrr, jak to miło mi się zaczęły tu odwiedziny.

Nie ma jak sfrustrowana "ekipa"... wymagająca od użytkowników a nie od siebie...

ergonomista napisał:
Nie ma jak sfrustrowana "ekipa"... wymagająca od użytkowników a nie od siebie...

my wymagamy przestrzegania regulaminu: a glownie uzywania wyszukiwarkim, pisania w odpowiednie dziale i poprawnie tytulowania watkow to tak wiele ? bez przesady
a tak w ogole to dlaczego zaczynasz swoja przygode z tym forum od krytykowania ekipy ?

Awatar użytkownika

Quote:
Nie ma jak sfrustrowana "ekipa"... wymagająca od użytkowników

Wybacz przyjacielu.... uczenie się logicznego myslenia przypada +/- na okres szk. pods. w kl. 1-3, więc jeśli ktoś nie potrafi tak myśleć to niech się lepiej tam cofnie... Internet nie został wynaleziony wczoraj...

Jak chcesz znaleźć jakieś hasło w encyklopedii papierkowej to albo szukasz w spisie treści albo w konkretnym miejscu... nie pytasz się 100 osób gdzie o jest, gdzie jest tamto... Szukasz ...

Najlepiej powiedzieć że Ekipa wymaga od użyszkodników niewiadomo czego... trzeba sobie postawić za pytanie czego uzyszkodnicy wymagają od Ekipy... Odp. Wszystkiego...

Owszem forum jest dla użyszkodników od Ekipy... Ale gdyby nie Ekipa to takie coś by nie miało miejsca, szukałbys sobie w angielskim supporcie... tylko jestem Ciekawy ile zrozumie normalny człowiek który angielski zna tylko tyle co go widzi. No może jeszcze rozumie kilka słów... Są osoby owszem które poradzą sobie z tym, ale zapewniam 4/5 forum nie poradzi sobie....

Więc może się troche wysylić samemu i okazać szacunek dla ciężkiego wkładu pracy Ekipy w Forum, dzięki któremu możesz rozwiać swoje wątpliwości i poszukać troche tego z czym masz problem. Bo zapewne odp. padała juz kilukrotnie...

Coś dodać pragniesz ergonomista ??

Zaczynam swoją "przygodę" od przeczytanie tego co powinienem przeczytać jako nowy użytkownik na forum...
Przeczytałem "FAQ" dla phpBB - nic mojego nie znalazłem, przejrzałem strukturę forum... nie sposób z "właściwego tytułowania działów" domyślić się które podforum jest przeznaczone WYRAŹNIE I JEDNOZNACZNIE DO ZADAWANIA PYTAŃ... w końcu przeczytałem na czerwonym forum czerwony link z epistołą do użytkowników, która to epistoła może na dzień dobry zniechęcić użytkownika do czegokolwiek... bo daleko jej do uprzejmości i konkretności... raczej to wielki apel frustracji, zamiast prostej i jasnej instrukcji.

Swoje napisałem, nie podoba się, to kasuj... wg mnie poprawianie forum ekipa powinna zacząć od wzięcia sobie do serca tego apelu, który pisze do innych... i założyć KONWENCJONALNY podział z jasnymi nazwami działów... i używać do ogłoszeń kolorku kontrastowego, tudzież nie straszyć a neutralnie wyjaśniać... skomplikowane?

... widzę, że już się ekipa poobrażała... użytkownik powinien bić ekipie pokłony i nieustawać w cyzelowaniu jej samozadowolenia :-) Zapomniałem o tej starej zasadzie ze Szwejka

... to teraz dla odmiany poproszę o odpowiedź na moje pytania w dziale o pytaniach albo o linki do tego co Wam się wydaje łatwe do znalezienia w Waszym hermetycznym slangu... albo o pouczenie, że mam sam se szukać albo iść na forum angielskie :-)

ergonomista napisał:
i założyć KONWENCJONALNY podział z jasnymi nazwami działów...

w takim razie czekam na propozycje jasnych nazw dzialow - bo dla mnie i dla wiekszosci sa jasne
Quote:
Swoje napisałem, nie podoba się, to kasuj... wg mnie poprawianie forum ekipa powinna zacząć od wzięcia sobie do serca tego apelu, który pisze do innych...

jakiego apelu ? przestrzegajcie regulaminu ?

Quote:
i używać do ogłoszeń kolorku kontrastowego, tudzież nie straszyć a neutralnie wyjaśniać... skomplikowane?

neutralnie wyjasniac ? bez czerwonego koloru ? wierz mi ze to nie skutkuje dla czesci userow

Wierz mi - część uzytkowników takie "strachy na lachy" na dzień dobry wybitnie zniechęcają.
Przeczytaj sobie swój apel jeszcze raz - niech dział "miejsce na pytania" nazywa się - jak powinien... teraz nie wiadomo, gdzie można zadać pytanie... czy w każdej sekcji jest taki dział? czy jeden ogólny?

Ogłoszeń macie tyle, że nikt ich nie będzie czytał, podobie 2 stronicowego regualminu - takiej epistoły nikt nie przeczyta - z pewnością będziecie mieć mnóstwo pracy przy poczuaniu kolejnych osób "zapewniam Cię".

"DLA WIĘKSZOŚCI JEST JASNE" "OD DZIŚ BĘDZIEMY WAS PORZĄDKOWAĆ"... logika kiedy niby to ją się nabiera? Jest jasny i wam ludzie na złość robią, czy macie bałaganiarski układ i ludzie piszą tam, gdzie sądzą, ze powinni...

I zamiast POUCZAĆ CO ZŁEGO BEDZIECIE ROBIĆ - na "czerwonym forum" zróbcie kontrastowy ostry link do jasnego i prostego regulaminu... zaoszczędzicie sobie czasu i nerwów...

Zresztą róbcie co chcecie. PA!

ergonomista napisał:
Wierz mi - część uzytkowników takie "strachy na lachy" na dzień dobry wybitnie zniechęcają.


Ale dzięki temu druga częśc użytkowników może cieszyć się przejrzystym i wolnym od idiotów forum. A to właśnie dla nich to forum jest tworzone - dla tych, którzy umieją rozróżnić opisy 10 działów i chcą dojrzale i mądrze podyskutować.

Jeżeli ktoś nie radzi sobie z obecnymi opisamy działów - to tym lepiej. Można z góry się domyślać, że nic mądrego i wartego uwagi do tego forum nie wniesie. Wymagajmy jednak od ludzi trochę myślenia...

ergonomista napisał:
Ogłoszeń macie tyle, że nikt ich nie będzie czytał, podobie 2 stronicowego regualminu


No to już jego problem. Po to jest regulamin, żeby go czytać - a jeżeli jest taki długi to tylko po to, aby uniknąć kolejnych pytań i niejasności. Ciekawe, czy jak podpisujesz umowę np. z biurem podróży na wakacje to też dostajesz umowę w 4 zdaniach - bo w końcu po co więcej, i tak tego nikt nie czyta.

A ogłoszenia - polecam sobie najpierw zdefiniować słowo "ogłoszenie". Skoro w tematyce phpBB i portalu phpBB2.pl dużo się dzieje, to po to są ogłoszenia - aby o tym napisać. Ale przecież o wiele lepiej pisać tylko np. jedno ogłoszenie na miesiąc - będzie łatwiej czytać :)

No właśnie takie podejście per z góry traktowanie użytkowników jak idiotów a niedostrzeganie swojego bałaganu i braku składu w układzie i opisie wątków jest typowe "My dobrzy - Ci inni źli i niech się bujają". Ewidentnie widać to w pierwszym poście tego wątku.

W wypowiedziach też widać brak składu, ładu i logiki... przynajmniej ja to widzę... ale co tam, grunt to samozadowolenie ekipy i pouczanie "idiotów".

[ Dodano: 30 Maj 2006 20:34 ]
Wszedłem tu, bo dostałem PW, mam w nosie takie forum i taki bałagan informacyjny jaki tu macie. Fikuśne nazwy działów jakby ktoś robił pracę maturalną z kreatywnego nazywania prostych działów...
Inna osoba chyba 3 dni siedziała nad najdłuższym regulaminem jaki widziałem na niszowym forum...
A najlepsze, że odsyłacze do najważniejszych elementów - rejestracji, logowania, regulaminu z lupą trzeba szukać - typowy błąd webmasterski - przerost formy nad treścią - główne linki można znaleźć z lupą bo tak jest trendy... kolorki są trendy i góra 3 na stronę... tylko, że to co najważniejsze jest nie do odszukania w 4 liniach "menu"...

... i potem chodzą domorośli informatycy i płaczą, że nikt nie czyta regulaminu którego nie sposób znaleźć i jest 2 kartkowy i że ludzie działają inaczej niż wizja jednego z drugim z ekipy zakłada...

Jak na "support" to strasznie pyskata ekipa, jak na ekipę fascynatów to chyba głównie swoją działalnością zafascynowanych...

Awatar użytkownika

ergonomista co ty gadzasz? wiesz ile słów ma ustawa sejmowa o jarzynach? ponad 26 tysięcy, pewnie niektóre rzeczy sa tam zbedne ale wiekszosc jest słuszna i potrzebna. Jesli ktoś sie bulwersuje że musis przeczytac 2 strony regulaminu to oznacza ze nie jest za wybitny. To nie jest forum zorywkowe tylko forum na którym pomaga się w obsłudze i zarzadzaniu forum.

ergonomista napisał:
Jak na "support" to strasznie pyskata ekipa, jak na ekipę fascynatów to chyba głównie swoją działalnością zafascynowanych...

jak ci się nie podoba to stąd idz, nikt cię tu nie trzyma. To forum nie powstało dla ciebie tylko dla userów którzy mają swoje fora i nimi zarządzaja lub z nich korzystaja. Jesli uwazasz ze tu jest bałagan to oznacza poprostu że masz swój punkt widzenia jak powinnop wyglądac forum a jeśli jakieś wygląda inaczej to jest ZŁE. I właśnie jest najgorszą cecha userów którzy próbują swoje głpie pomysł prezentowac, jest to że uwazają ze mają racje, a w większości przypadków nie maja.

ergonomista napisał:
A najlepsze, że odsyłacze do najważniejszych elementów - rejestracji, logowania, regulaminu z lupą trzeba szukać - typowy błąd webmasterski - przerost formy nad treścią - główne linki można znaleźć z lupą bo tak jest trendy... kolorki są trendy i góra 3 na stronę... tylko, że to co najważniejsze jest nie do odszukania w 4 liniach "menu"...

jesli nie widzisz to oznacza ze trzeba udac sie do okulisty lub zmniejszyc sobie rozdzielczosc. Kolejny raz uwazasz ze jeśli cos jest zrobione inaczej od tego do czego zostałes przyzwyczajony to uważasz że to jest ZŁE(i znowu się mylisz)

ergonomista napisał:
... i potem chodzą domorośli informatycy i płaczą, że nikt nie czyta regulaminu którego nie sposób znaleźć i jest 2 kartkowy i że ludzie działają inaczej niż wizja jednego z drugim z ekipy zakłada...

iekorzystaj nic cię nie zmusza

ergonomista napisał:
Jak na "support" to strasznie pyskata ekipa, jak na ekipę fascynatów to chyba głównie swoją działalnością zafascynowanych...

nikt tu nie jest pyskaty - nie przesadzaj
ktos ci napyskowal ? moze jestes przewrazliwiony
przyszedles sie zapytac o phpbb a glownie spedzasz tu czas na opisywaniu bledow, ekipy, wygladu strony itd
jak ci sie nie podoba to przeciez sa inne 'lepsze' fora

ergonomista napisał:
A najlepsze, że odsyłacze do najważniejszych elementów - rejestracji, logowania, regulaminu z lupą trzeba szukać - typowy błąd webmasterski - przerost formy nad treścią - główne linki można znaleźć z lupą bo tak jest trendy... kolorki są trendy i góra 3 na stronę... tylko, że to co najważniejsze jest nie do odszukania w 4 liniach "menu"...

dobrze, ze twoja strona jest czytelna i na twoim forum link do rejetracji jest 10 x bardziej widoczny

Awatar użytkownika

Quote:
A najlepsze, że odsyłacze do najważniejszych elementów - rejestracji, logowania, regulaminu z lupą trzeba szukać - typowy błąd webmasterski - przerost formy nad treścią

Prosze bardzo pokaż swoje forum, wtedy ocenimy je pod tym samym kątem co ty te.. Wtedy zobaczymy jaki to z Ciebie super webmaster...
ergonomista napisał:
Jak na "support" to strasznie pyskata ekipa, jak na ekipę fascynatów to chyba głównie swoją działalnością zafascynowanych...

Jaaa... taaa.... jesteśmy źli, niedobrzy, wredni, pyskaci... Poprostu same oprychy wyjęte z kryminału, a co ty myslałeś że wszyscy są po szkołach katolickich ??
ergonomista napisał:
mam w nosie takie forum

To uważaj bo się jeszcze jakimś syfem zarazisz...

Kto tu popada w samouwielbienie to juz nic nie powiem... Zachowujesz się jakbys pozjadał wszystkie rozumy. Ze to Ty jesteś najlepszy, Najinteligentniejszy, najlepiej wszystko umiesz... Prosze bardzo... Jestem ciekawy ile Ty potrafisz, co osiągnąłeś w dziedzinie webmasteringu....

Jak Ci się nie podoba forum to takim panom mówimy "Pa pa i pozdrów swojego dziadka..." Żegnam...

Temat już chyba zakończony ale pozwolę sobie na jednego posta.

ergonomista, z którym zgadzam się w 100% opuścił chyba to forum. Teraz niech się ekipa zastanowi jakich userów traci a jakich utzymuje.

2/ Kolego abc

Quote:
jak ci się nie podoba to stąd idz, nikt cię tu nie trzyma.

Takie odzywki i takie traktowanie userów możesz stosować na swoim forum i nie pisz więcej bzdur przez które to forum traci kolejne punkty, bo niestety takie myślenie jak Twoje, ma tu wielu Tobie podobnych.
My tu nie przychodzimy na pogaduszki tylko dla rozwiązania pewnych problemów z php itd.
I o to właśnie chodzi. Przewijamy się przez wiele skryptów i tym samym przez supporty. Na większości z nich widać dojrzałość ekipy i już po kilku postach widać z kim ma się do czynienie. Kultura, profesjonalizm i poważne traktowanie użytkownika to główne cechy supportu.

U Was niestety jak widać kilka postów wyżej użytkownik to użyszkodnik i tak jest przez dużą część ekipy traktowany. Ekipa pouczona, bo w końcu poważny user do ekipy ma prawo się zwrócić żeby rozwiązała "organizacyjne problemy", ekipa traktuje takiego usera, który jest niestety w mniejszości; jako jakiś produkt uboczny....Szkoda słów.

Awatar użytkownika

gostek_ napisał:
Na większości z nich widać dojrzałość ekipy


abc to nie ekipa, wiec nie zabronisz mu pisania czegokolwiek pod groźbą stracenia renomy :)

Co do działów to są dobrze nazwane i trzeba używać mózgu, co dużo nie kosztuje, żeby w odpowiednich miejscach umieszczać tematy. Nowy user dostaje upomnienie, a taki który juz troche popisał ost. :) To jest normalne.
Szanujcie ekipe i ich czas który tracą na przerzucanie tematów, to ona bedzie szanowała was.

________________

haha, to chyba jedyny temat w tych 2 górnych działach, w których mam takie same zdanie jak "ekypa" :lol:

Awatar użytkownika

gostek_ to co wymagasz od ekipy zeby ładnie i dopbrze na wszystkie pytania odpowidała? a co uzytkownicy moga sobie co chca gdzie chca pisac? na 90% pytan jakie zadają userzy odpowiedz juz padła, zazwyczaj nie jeden raz. Gdydodatkowo user pisze w innym dziale alebo coś podobnego to robi zamieszanie. Jak troche popisał dostał upomnienie to dostaje osta. Jak sie nie nauczy dalej to po 3 dostaje bana i tyle.

Awatar użytkownika

abc napisał:
na 90% pytan jakie zadają userzy odpowiedz juz padła

a tam linka można podac. Nie wszyscy wiedza pod jaka fraza szukac. Chyba ze dany problem jest naprawde czesty, to znalezienie problemem nie jest, wiec mozna upomniec :D

gostek_ napisał:
My tu nie przychodzimy na pogaduszki tylko dla rozwiązania pewnych problemów z php itd.

no i co ? nie sa rozwiazywane ? sa. tylko na forum panuja pewne zasady i niektorym ciezko to zrozumiec. a pogaduszki ? a dlaczego nie ? nie mozna pogaadc o czyms innym ? przeciez mozna
gostek_ napisał:
I o to właśnie chodzi. Przewijamy się przez wiele skryptów i tym samym przez supporty. Na większości z nich widać dojrzałość ekipy i już po kilku postach widać z kim ma się do czynienie. Kultura, profesjonalizm i poważne traktowanie użytkownika to główne cechy supportu.

tak ? jakie ? chetnie zobacze. piszesz powazne traktowanie usera: nie traktuje sie tu powaznie ludzi ? to raczej userzy nie traktuja powaznie niektorych rzeczy. ich intersuje tylko to aby natychmiast rozwiazac problem. nie wazne ze jest faq, szukarka itd itd. potrafia tylko krzyczec ze ktos im smial temat zamknac. mam oczywiscie na mysli zdecydowana mniejszosc userow
gostek_ napisał:
U Was niestety jak widać kilka postów wyżej użytkownik to użyszkodnik

u Was czyli kogo ? ktos tak sobie napisal to moze nie uogolniaj
gostek_ napisał:
Ekipa pouczona, bo w końcu poważny user do ekipy ma prawo się zwrócić żeby rozwiązała "organizacyjne problemy", ekipa traktuje takiego usera, który jest niestety w mniejszości; jako jakiś produkt uboczny....Szkoda słów.

ekipa chcetnie czyta rady i wskazowki i ergonomista ma w niektorych kwestiach racje tylko to forum istnieje kilka lat i niestaty czasem nie da sie tak kolorowo (bez czerownych napisow, bez ost. itd)
szkoda slow ze tak trudno to zrozumiec. moge sie zalozyc ze jakbys byl na moim miejscu inne mialbys zdanie na to wszytko.

DonPedro napisał:
Juz nie wiem co zrobic aby zmusic userow do szukania a jesli juz chce cos napisac to niech pisze w odpowiednim dziale. Tak ciezko przeczytac opisy ?

Ja myśle ze dobrym pomysłem był tutorial, :wink: najlepiej w oknie pisania postu :wink:

Awatar użytkownika

i sądzisz, że ktoś go przeczyta?

nie będe naiwny.

Awatar użytkownika

Ew. zrobić kurde kreator pisania postów z podstawowymi pytaniami... :)
Sporo przy tym roboty i pisania ale takie coś by się przydało nie jednemu :D

Awatar użytkownika

Pyton napisał:
Ew. zrobić kurde kreator pisania postów z podstawowymi pytaniami

z podstawowymi i najczęsciej zadawanymi pytaniami jest (jak sama nazwa wskazuje :) ) FAQ, być może chodziło Ci o standardowy szablon zgłaszania problemów. Swego czasu pisałem o zaadaptowaniu na potrzeby tego forum czegoś takiego http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=128123, ale DonPedro "wirtualnie machnął na to ręką".

Awatar użytkownika

Nie o takie coś mi chodzi.... Klikając na nowy post (user poniżej np. 50 postów) przechodzi przez kilka pytań:
Co chcesz zrobić (i lista rozwijana)
itp. :)

Wiem że to durne jest ale może nauczy co poniektórych myslenia....

Awatar użytkownika

Pyton napisał:
Wiem że to durne jest ale może nauczy co poniektórych myslenia


to nie jest durne :D , tak zrobione jest wiele systemów Help Desk, w których użytkownik musi przejść przez taką check listę aplikacji HD lub zgodnie z taką check listą odpyta go obsługa HD i jeżeli rozwiązanie problemu jest w bazie wiedzy to zostaje ono automatycznie przekazane zgłaszającemu w przeciwnym przypadku kierowane jest do I linii wsparcia. Komercyjne systemy z tzw. "górnej półki" (Peregrin, Remedy) są bardzo skomplikowane i kosztują kupę kasy. :(

Awatar użytkownika

ja kiedys myślałem o takim czymś ale przy rejestracji tzn. userowi otwiera się każda strona z FAQ z linkiem ale ukrytym na np 30 sekund tak jak na rapidashu czy gdzie indziej. ale to tylko z najczęstszymi problemami żeby nie musaił tam godzine siedziec i klikac

Awatar użytkownika

zrobić takie info tylko przy pierwszych 5 pisanych postach na forum i bedzie spokój. Tylko znając ostatnio chęci pedrosa do jakichkolwiek zmian, to wątpię w to, przynajmniej póki coś mu sie nie odmieni :)

Awatar użytkownika

Wy sobie jaja robicie ? bez przesady .. to po pierwsze bylo by holernie upierdliwe a po drugie malo skuteczne ...

BTW polowa + ma 50 postow i wiecej postow ...

[ Dodano: 04 Cze 2006 23:33 ]
a co do dona no wbrew pozorom on tez ma jakies zycie po za phpbb2.pl ... a ostatnio to nawet dab 'cos' zrobil ;P

Awatar użytkownika

zgadzam sie w 100% ... po co komu opcja szukania kiedy kazdy post ma tytuł "problem" tudzież "pomocy!"

Awatar użytkownika

Moim zdaniem powinno sie scalac tematy o tych samych problemach i i byloby dobrze latwiej by sie je znajdowalo w szukajce itd widzialem na jednym forum cos takiego wprowadzili byl temat moderatorski tak sie nazywal i tam byly scalone wszystkie tematy z jakims tam problemem i od zastosowania tego typu rozwiazania bylo 90% mniej problemow =] wedlug mnie scalanie tematow to naprawde bardzo dobra funkcja na takim forum =]

Taaaa i temat o "please ensure" na 185 stron :D

Awatar użytkownika

no to czemu nie ma zadnych konsekwencji za zakladanie takich samych tematow powinny byc odrazu kasowane albo zrobiony jakis dzial specjalny z najczestrzymi bledami w danych modyfikacjach najbardziej znanych takich jak CR plusminus itd albo nie tak jak znanych jak najczesciej wgrywanych i uzywanych i byloby po problemie albo zrobic ze np nowi userzy nie moga pisac tematow przez np 10 dni i mieliby czas na zapoznanie sie z forum zasadami itd i zaczeli by najpierw korzystac z szukaj i dzialow i tematow ktore juz sie tam znajduja

Awatar użytkownika

lol od tego jest faq ... no i znowu pomysl ograniczanie usera ... ehhh ... a jak user ma problem nie opisany w FAQ / tym dziale to musi 10 dni na support czekac ...

Awatar użytkownika

no to najlepszy sposob aby moderatorzy i administratorzy robili tak ze jak pojawi sie jakis temat ktory juz jest nie pierwszy raz poruszany to poprostu uswac i bez zadnych odstepstw i wtedy zmusicie usera do szukania samemu

Aby dodać komentarz musisz się zalogować