phpBBhelp.pl
http://www.phpbbhelp.pl/forum/

Porzadek na forum
http://www.phpbbhelp.pl/forum/porzadek-na-forum-t9832-30.html
Strona 3 z 3

Autor:  DonPedro [ 04 Lut 2006, 16:05 ]
Temat postu:  Porzadek na forum

Od dzis koniec z robieniem balaganu
Niech kazdy przeczyta regulamin i nazwy i opisy forow, bo za kazde lamanie regulaminu i pisanie w zlym dziale oraz glupie nazwy tematow tylu: 'problem', 'blad', 'pomocy' itp. bedzie odrazu dawane ostrzezenie - bez cackania sie ;)

Autor:  Quba [ 03 Cze 2006, 22:29 ]
Temat postu: 

i sądzisz, że ktoś go przeczyta?

Autor:  matyskiewicz [ 03 Cze 2006, 22:37 ]
Temat postu: 

nie będe naiwny.

Autor:  Pyton [ 04 Cze 2006, 18:37 ]
Temat postu: 

Ew. zrobić kurde kreator pisania postów z podstawowymi pytaniami... :)
Sporo przy tym roboty i pisania ale takie coś by się przydało nie jednemu :D

Autor:  kociol [ 04 Cze 2006, 18:58 ]
Temat postu: 

Pyton napisał(a):
Ew. zrobić kurde kreator pisania postów z podstawowymi pytaniami

z podstawowymi i najczęsciej zadawanymi pytaniami jest (jak sama nazwa wskazuje :) ) FAQ, być może chodziło Ci o standardowy szablon zgłaszania problemów. Swego czasu pisałem o zaadaptowaniu na potrzeby tego forum czegoś takiego http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=128123, ale DonPedro "wirtualnie machnął na to ręką".

Autor:  Pyton [ 04 Cze 2006, 19:03 ]
Temat postu: 

Nie o takie coś mi chodzi.... Klikając na nowy post (user poniżej np. 50 postów) przechodzi przez kilka pytań:
Co chcesz zrobić (i lista rozwijana)
itp. :)

Wiem że to durne jest ale może nauczy co poniektórych myslenia....

Autor:  kociol [ 04 Cze 2006, 19:12 ]
Temat postu: 

Pyton napisał(a):
Wiem że to durne jest ale może nauczy co poniektórych myslenia


to nie jest durne :D , tak zrobione jest wiele systemów Help Desk, w których użytkownik musi przejść przez taką check listę aplikacji HD lub zgodnie z taką check listą odpyta go obsługa HD i jeżeli rozwiązanie problemu jest w bazie wiedzy to zostaje ono automatycznie przekazane zgłaszającemu w przeciwnym przypadku kierowane jest do I linii wsparcia. Komercyjne systemy z tzw. "górnej półki" (Peregrin, Remedy) są bardzo skomplikowane i kosztują kupę kasy. :(

Autor:  abc [ 04 Cze 2006, 21:07 ]
Temat postu: 

ja kiedys myślałem o takim czymś ale przy rejestracji tzn. userowi otwiera się każda strona z FAQ z linkiem ale ukrytym na np 30 sekund tak jak na rapidashu czy gdzie indziej. ale to tylko z najczęstszymi problemami żeby nie musaił tam godzine siedziec i klikac

Autor:  Quba [ 04 Cze 2006, 21:09 ]
Temat postu: 

zrobić takie info tylko przy pierwszych 5 pisanych postach na forum i bedzie spokój. Tylko znając ostatnio chęci pedrosa do jakichkolwiek zmian, to wątpię w to, przynajmniej póki coś mu sie nie odmieni :)

Autor:  Orion [ 04 Cze 2006, 22:28 ]
Temat postu: 

Wy sobie jaja robicie ? bez przesady .. to po pierwsze bylo by holernie upierdliwe a po drugie malo skuteczne ...

BTW polowa + ma 50 postow i wiecej postow ...

[ Dodano: 04 Cze 2006 23:33 ]
a co do dona no wbrew pozorom on tez ma jakies zycie po za phpbb2.pl ... a ostatnio to nawet dab 'cos' zrobil ;P

Autor:  margot [ 09 Cze 2006, 17:45 ]
Temat postu: 

zgadzam sie w 100% ... po co komu opcja szukania kiedy kazdy post ma tytuł "problem" tudzież "pomocy!"

Autor:  Gibons [ 09 Cze 2006, 22:33 ]
Temat postu: 

Moim zdaniem powinno sie scalac tematy o tych samych problemach i i byloby dobrze latwiej by sie je znajdowalo w szukajce itd widzialem na jednym forum cos takiego wprowadzili byl temat moderatorski tak sie nazywal i tam byly scalone wszystkie tematy z jakims tam problemem i od zastosowania tego typu rozwiazania bylo 90% mniej problemow =] wedlug mnie scalanie tematow to naprawde bardzo dobra funkcja na takim forum =]

Autor:  Dabroz [ 09 Cze 2006, 22:40 ]
Temat postu: 

Taaaa i temat o "please ensure" na 185 stron :D

Autor:  Gibons [ 09 Cze 2006, 22:49 ]
Temat postu: 

no to czemu nie ma zadnych konsekwencji za zakladanie takich samych tematow powinny byc odrazu kasowane albo zrobiony jakis dzial specjalny z najczestrzymi bledami w danych modyfikacjach najbardziej znanych takich jak CR plusminus itd albo nie tak jak znanych jak najczesciej wgrywanych i uzywanych i byloby po problemie albo zrobic ze np nowi userzy nie moga pisac tematow przez np 10 dni i mieliby czas na zapoznanie sie z forum zasadami itd i zaczeli by najpierw korzystac z szukaj i dzialow i tematow ktore juz sie tam znajduja

Autor:  Orion [ 09 Cze 2006, 22:51 ]
Temat postu: 

lol od tego jest faq ... no i znowu pomysl ograniczanie usera ... ehhh ... a jak user ma problem nie opisany w FAQ / tym dziale to musi 10 dni na support czekac ...

Autor:  Gibons [ 09 Cze 2006, 22:56 ]
Temat postu: 

no to najlepszy sposob aby moderatorzy i administratorzy robili tak ze jak pojawi sie jakis temat ktory juz jest nie pierwszy raz poruszany to poprostu uswac i bez zadnych odstepstw i wtedy zmusicie usera do szukania samemu

Strona 3 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/